L'Ajuntament de les Preses assegura que l'Associació 2020-2030 ha malintepretat el grup de treball

Societat, Garrotxa

L'Associació Les Preses 2020-2030 demanava fa unes setmanes a l'Ajuntament de les Preses formar part d’una futura comissió de seguiment de la variant per trobar una solució al problema de mobilitat que pateix el municipi. El consistori del poble va clarificar en una instància presentada al mes d'agost la voluntat que l'equip de treball estigui format per tècnics del Departament de Territori, els de l’ajuntament i l’equip de govern, els responsables de l’empresa que se li adjudica el redactat de l’estudi constructiu i els veïns de la zona de Codella. En aquest sentit, l'associació lamentava que el consistori volgués prescindir de la seva representació.

Lluís Guillaumes, regidor d'Economia i Hisenda de l'Ajuntament de les Preses: "En l'última visita que els vam fer, vam fer un comentari que suposo que l'han interpretat malament per al sector de Codella. Són quatre cases, però per nosaltres és molt important. No és que s'hagi fet una comissió. No s'ha fet cap comissió en aquest sentit. Per nosaltres, aquesta associació ja és una comissió. No crec que ningú ens pugui negar que els hem informat de tot. Si no els hem informat més és perquè hi ha hagut les vacances i no hi ha hagut novetats. De seguida que se'ns digui que es crearà aquest grup de treball, els informarem, però encara no s'ha creat. Em sembla que han de ser tècnics i nosaltres, lògicament, els anirem informant."

El consistori també ha denunciat que el Departament de Territori encara no hagi contestat totes les al·legacions dels veïns.