L'Hoquei Olot espera redimir-se contra el Sant Just dissabte

Després d’encadenar dues derrotes consecutives, l’equip vol tornar a sumar tres punts

per Roger Isern

Esports

L'Hoquei Olot espera redimir-se contra el Sant Just dissabte
L'Hoquei Olot espera redimir-se contra el Sant Just dissabte

L'Hoquei Olot es vol refer després de dos mals partits i de les sensacions que ha deixat el seu joc en aquests dos partits en l'inici del grup de l'Ok Lliga Plata 22/23. La derrota a Lloret va fer més mal per la imatge que pel resultat, ajustat amb el 5 a 4 final. No es va veure a un Hoquei Olot habitual, segur en defensa i amb claredat d'idees en atac. Els desajustos defensius han estat la gran clau perquè els olotins no s'hagin endut més punts en tres jornades. Dissabte, però, és l'oportunitat per aixecar-se. El Sant Just és el rival, un equip amb ple de victòries en aquest inici de lliga i candidat a la part alta del grup.

Jordi Garcia, entrenador Hoquei Olot:"Realment, és un dels equips potents de la categoria, però això no vol dir que no es puguin guanyar. L'any passat vàrem competir contra tothom i aquest any també.

La part mental de l'equip també és un factor que els de Garcia i Piera volen millorar i on recuperar les bones sensacions.

Jordi Garcia, entrenador Hoquei Olot:"Intentar que aquest sigui un bon partit. Pot passar de tot, però com a mínim recuperar les bones sensacions. Es tracta de canviar la dinàmica, esperem que sigui així aquesta setmana i treure els tres punts a casa i donar una alegria a l'afició."

Unes bones sensacions que es volen recuperar com els lesionats. De moment, ni Ferran Sacrest ni Aniol Mangas arriben per aquest dissabte.

Jordi Garcia, entrenador Hoquei Olot:"Quan arribin ens aportaran moltíssim, però tenim equip suficient per competir sense ells i a això anem.

Qui sí que torna és el porter vigatà Guillem Raurell després de complir dos partits de sanció. L'Hoquei Olot - Sant Just es jugarà aquest dissabte a dos quarts de vuit del vespre a la pista Josep Jou. Es podrà seguir en directe a Ràdio Olot just després del partit de Copa del Rei de futbol entre la Unió Esportiva Olot i el Llevant.