Jonathan Risueño marxa de l'Olot amb la consciència tranquil·la
El tècnic valencià està convençut que l’equip estava “molt a prop de guanyar”. Ha estat acomiadat després d'haver sumat cinc punts de 24 possibles

Agraït pel tracte del club, l’afició i els mitjans de comunicació, Jonathan Risueño s’ha acomiadat de la Unió Esportiva Olot. Ho ha fet sense cap rancor i amb la consciència tranquil·la. Risueño afirma que han intentat donar-li la volta a l'equip i que "un ha d'estar content amb la feina feta quan s'ha donat tot", afegeix.
Risueño ha dirigit onze partits a l’Olot: vuit de lliga, dos de Copes i un d’amistós. I en cap ha aconseguit la victòria. Va arribar el 10 de novembre per substituir Manix Mandiola i, des d’aleshores, l’Olot ha sumat sis empats i ha patit cinc derrotes. "Això és futbol i nosaltres no hem aconseguit guanyar", sentencia l'exentrenador.
L’entrenador valencià ha millorat el joc de l’equip, sobretot en atac, però no ha pogut canviar els números, que han estat molt semblants (fins i tot una mica pitjors) als que havia fet el tècnic basc. En les deu jornades que Mandiola va dirigir a Segona Federació, l’Olot va sumar vuit punts. Ara, en vuit partits de lliga, Risueño n’ha fet cinc. Els olotins estan a set punts de la promoció de permanència i a vuit de la salvació directa quan ja s’ha jugat un partit de la segona volta. Malgrat tot, ell estava convençut que podia revertir la situació: "L'equip estava prop de guanyar i competint bé".
Però, malgrat això, assegura que veia venir la destitució. Abans d'enfrontar-se a l'Espanyol B ja li va dir al seu cercle de confiança que si no guanyaven el partit "era probable que no continuessin". Risueño afirma que notava la pèrdua de confiança.
Jonathan Risueño ha dit adeu a l’Olot aquest dijous i ha deixat pas a Iñigo Arriola com a primer entrenador. Falten setze jornades per acabar la temporada.
