Jordi Gasulla i Sílvia Pagès encapçalaran la llista de la CUP Olot
L’equip que es presentarà als comicis ha sigut el resultat de la deliberació d’una assemblea per escollir els candidats

L’assemblea local de la CUP a Olot ja ha escollit les deu primeres persones que formaran part de la llista que es presentarà a les eleccions municipals del mes de maig. La llista estarà encapçalada pel mestre d’educació primària Jordi Gasulla, que ha volgut reivindicar el projecte col·lectiu del partit i ha rebutjat qualsevol política personalista. “Aquest procés que hem seguit va ser fruit de la recollida de tots els noms que va voler presentar la ciutadania. Vam rebre una setantena de noms. D'acord amb les respostes que vam rebre, l’assemblea ha deliberat i ha votat”, ha assegurat Gasulla.
L’arquitecta especialitzada en urbanisme feminista, Sílvia Pagès, acompanyarà Gasulla a la llista. Noms com el del tècnic en emergències sanitàries, Dani Dorca, la politòloga Bruna Cañada, l’activista Mari Drammeh o la jove estudiant de veterinària Marta Crosas acabaran de completar l’equip. “La CUP és una organització assembleària que treballa per un projecte col·lectiu. Aquestes setmanes estem fent jornades programàtiques sobre temes concrets per enriquir aquest programa electoral que presentarem pròximament”.
Aquesta és la tercera vegada que la CUP es presenta a les eleccions municipals a Olot. L’any 2015 va obtenir tres regidors i fa quatre anys en va perdre un. El partit acabarà de donar la resta de detalls de la llista durant les pròximes setmanes.
