El Bosc de Tosca afronta la primera de les tres finals per seguir a Primera Catalana
El conjunt groc rep aquest dissabte a dos quarts de cinc de la tarda al Torelló, últim classificat

Recta final a Primera Catalana on la Garrotxa s’hi juga més que mai per mantenir el seu representant a la categoria. El Club Escola de Futbol Bosca de Tosca arriba en posicions de salvació en aquestes tres últimes jornades i depenent d’ell mateix. Després de la dura derrota al camp del Mollet en l’última jugada del partit, el conjunt groc sap que depèn estrictament dels seus resultats.
Aquest dissabte reben el Torelló, actual cuer del grup 1 de Primera Catalana amb 21 punts, a cinc del Bosc de Tosca. A la primera volta, empat a 0 entre garrotxins i osonencs on el porter garrotxí ‘Baba’ va aturar un penal. El tècnic del Bosc de Tosca, Jan Miquel Salavedra, preveu ‘’un partit igualat i confia en el potencial dels seus.’’
El Bosc de Tosca afronta les tres darreres jornades amb la màxima convicció de seguir en una categoria que va guanyar fa un any després d’una temporada gairebé perfecta. A banda de rebre el Torelló, el conjunt groc rep al Parets la setmana vinent i visita el Bescanó, el penúltim classificat, en l’última jornada. Salavedra explica que ‘’la salvació passa per sumar el màxim possible en els dos partits a casa.’’
El CEF Bosc de Tosca – CF Torelló corresponent a la vint-i-vuitena jornada de Primera Catalana es disputarà aquest dissabte a dos quarts de cinc de la tarda al Municipal de Bosc de Tosca.
