Marc Puig és el nou alcalde de les Planes d’Hostoles en substitució d’Eduard Llorà, que no ha assistit al ple de constitució
Es compromet a governar per les Planes, però també per les Encies i Cogolls

Marc Puig és el nou alcalde de les Planes d’Hostoles, en substitució d’Eduard Llorà, que no ha assistit al ple de constitució. Puig ha rebut la vara de mans d’una de les seves pròpies regidores que formava part de la mesa de constitució. El nou alcalde s’ha compromès a recuperar econòmicament el municipi.
Una de les imatges més buscades de la jornada no s’ha produït. Eduard Llorà no ha assistit al ple de constitució del nou Ajuntament. Marc Puig ha estat escollit com alcalde amb els set vots a favor d’’Estimem les Planes’. Els dos regidors de la oposició liderada per Pablo Odell han votat en blanc. En el seu discurs, ha dit que treballarà “per les Planes, però també per Cogolls i les Encies”. També s’ha compromès “a recuperar l’economia del poble”.
Al ple de constitució del nou Ajuntament de les Planes d’Hostoles hi ha assistit una trentena de persones que han omplert totalment la sala de plens.
