La Unió Esportiva Olot inicia la seva primera jornada de la pretemporada
El nou entrenador, Pedro Dólera ha tingut disponibles a gairebé tots els jugadors per la primera sessió a l’Estadi Municipal

Aquest dimecres la Unió Esportiva Olot ha tornat a la feina per preparar la temporada a Tercera Federació. Enguany, els olotins han començat més d'hora de l'habitual per a poder preparar amb garantia el primer partit de pretemporada, dimecres que ve contra el Girona de Primera Divisió. Tot i això, després del partit, l'Olot no s'aturarà i continuarà treballant setmana a setmana per arribar el millor possible al primer partit de lliga.
El nou entrenador, Pedro Dólera, valora positivament les instal·lacions per a poder realitzar els entrenaments i afirma que els jugadors han arribat amb bones condicions. Dólera diu que "la sensació que tinc és que tothom ha vingut bé, hem estat en contacte tot l'estiu, i ens consta que tothom ha fet la seva feina per estar el millor possible, i a més sabent que juguem contra el Girona de Primera Divisió, que vulguis o no serà molt difícil".
El descens de categoria provoca que l'objectiu per la pròxima campanya sigui aconseguir l'ascens o si més no situar-se a la zona alta de la taula. Tot i això, Dólera afirma que s'ha d'anar partit a partit, perquè la Tercera Federació és una categoria molt dura.
A més, a falta de menys de dos mesos per l'inici de lliga la plantilla encara no està tancada. Dólera afirma que "encara queden dos o tres incorporacions, vam pactar amb en Sergi Raset una plantilla de vint jugadors i donar espais a la gent del filial i el juvenil que puguin tenir el seu recorregut, perquè nosaltres comptem amb tothom".
La Unió Esportiva Olot entrenarà cada dia per preparar el partit del pròxim dimecres, a excepció del diumenge. El partit contra el Girona de Primera Divisió serà dimecres que ve a les set de la tarda a l'Estadi Municipal.
