La Unió Esportiva Olot rep al Sabadell aquest dissabte
Serà el segon amistós dels de Pedro Dólera a l’Estadi Municipal, després de la derrota contra el primer equip del Girona

Els homes de Pedro Dólera van agafant ritme per prepara la seva estrena a Tercera Divisió. Després de la derrota de la setmana passada per 2-4 contra un Primera Divisió com el Girona, ara és el torn d’enfrontar-se a un Primera Federació. Tot i el resultat de la setmana passada, els olotins van fer una primera part molt seria, on van tenir les seves oportunitat per marcar algun gol més.
No obstant, davant equips de superior categoria, l’objectiu principal és la fermesa defensiva, un aspecte que, segons un dels nous fitxatges, Pedro del Campo, s’haurà de treballar de valent per posar-ho en pràctica durant la temporada regular, afirma que “a Tercera Divisió si vols estar a dalt has d’encaixar pocs gols, i això és amb el que ara estem treballant més i ho volem posar en pràctica aquest dissabte”.
Aquest dissabte, l’Estadi Municipal rebrà el Centre d’Esports Sabadell, de dues categories més que l’Olot. També serà el segon partit de pretemporada pels arlequinats, després de perdre per 4-0 contra el filial del Villarreal.
El davanter de l’Olot, Marc Mas afirma que serà un partit difícil i diu que “ el Sabadell juga dos categories més que nosaltres, hem de fer un partit seriós i molt de treball per intentar guanyar el partit”.
El partit entre l’Olot i el Sabadell es jugarà aquest dissabte a dos quarts de vuit del vespre a l’Estadi Municipal.
