La realitat virtual arriba, també, als festivals de ioga

A Sant Ferriol se n'està duent a terme un i, tot i que des de l'organització són curosos amb aquesta tecnologia, estan il•lusionats per poder incorporar noves propostes al programa

Societat

La realitat virtual, també, arriba als festivals de ioga
La realitat virtual, també, arriba als festivals de ioga

Del 5 al 16 d'agost, a Sant Ferriol, se celebra la dinovena edició del Festival de Yoga ES. Segons el seu director, Manel Mèlich, a grans trets, és un espai en el qual es practica ioga, però també altres activitats com concerts, temazcal, tallers, teràpies i diferents espectacles. A més, aquest any, introdueixen la realitat virtual amb una activitat anomenada "Viatge en Somnis". Mèlic explica que els fa molta il·lusió incorporar noves activitats al programa i abandonar l'estigma de "la pipa de la paz i canto del tambor", a canvi d'entrar al segle XXI.

 

Durant el Festival de Yoga, Mèlich explica que hi ha un flux constant de persones que arriben i marxen i que l'afluència és dinàmica. Amb això aconsegueixen que el nombre de participants oscil·li entre 300 i 500 persones. Segons el director del festival, aquestes persones busquen desconnectar de la vida quotidiana i creu que la Garrotxa és el lloc ideal per fer-ho.

 

El director del Festival de Yoga confirma que ja estan treballant en la 20a edició i assegura que estan elaborant un programa que constarà de 20 activitats i que, cadascuna de les activitats, simbolitzarà d'alguna manera una de les 20 espelmes d'un pastís d'aniversari. 

tís d'aniversari.