La UE Olot elimina el Badalona Futur als penals i es cola a les semifinals de la Copa Catalunya (2-2)
Els visitants han igualat dues vegades els gols d'Arnau Forés i Uri Ayala

La Unió Esportiva Olot ho ha tornat a fer i ha obtingut el bitllet per disputar, per segon any consecutiu, les semifinals de la Copa Catalunya. Abans de començar el partit, minut de silenci en memòria de Ramon Alentorn, ex-directiu i col·laborador del club durant molts anys. Davant uns 400 espectadors, els olotins han fet gala de les bones sensacions que porten arrossegant des de l’inici de la pretemporada. Una de les claus del partit, segurament, ha sigut avançar-se en el marcador i és que Arnau Forés va aprofitar un regal del defensa per anotar de vasalina. Era el minut 18, tot i que l’alegria no els va durar molt de temps als garrotxins. Peque Polo va fabricar una paret molt intel·ligent a dins l’àrea per batre Mourin cinc minuts més tard. Marc Mas ha tingut l’oportunitat de tornar a avançar els locals de penal, però no ha tingut sort.
A la represa, un Guillem Terma molt inspirat ha tornat a estar molt a prop del gol, tot i que qui ha desencallat l’electrònic ha sigut Uri Ayala. Forés l’ha posat perfecte perquè el central de Girona rematés amb un cop de cap incontestable al minut 53. El Badalona Futur ha posat una marxa més els últims minuts i quan en faltaven deu, Torras ha marcat d’esperó en una jugada mal refusada de l’Olot.
L’Olot guanya als penals (2-4)
El duel ha acabat decidint-se des del punt de penal amb un Olot que no ha fallat ni un llançament des de la pena màxima i que finalment acaba classificant-se per les semifinals de la Copa Catalunya.
