L'Olot comença amb bon peu (2-0)

Dos gols al final de les dues parts donen la primera victòria del curs als olotins contra el Peralada. Els autors, dos jugadors que han tornat per la porta gran: Pedro del Campo i Marc Mas

per David Planella

Esports

L'Olot comença amb bon peu (2-0)
L'Olot comença amb bon peu (2-0)

Amb efectivitat i amb la porteria a zero. Així ha estat l’estrena de la Unió Esportiva Olot aquesta temporada a Tercera Divisió. Els olotins han fet un partit molt seriós i s’han desempallegat del Peralada amb dues estocades al final de les dues parts. A la primera, al minut 44, Pedro del Campo s’ha inventat tres retalls a dins l’àrea i ha marcat amb un bon xut al pal dret, i a la segona, al minut 93, Marc Mas ha definit, amb un xut que ha tocat al pal, una assistència de Marc Roquet després d’una pilota regalada pel porter Jona Morilla.

No hi ha hagut gaires ocasions més. Abans del primer gol de l’Olot, l’únic que n’havia tingut alguna havia estat Guillem Terma, que ha jugat d’extrem i ha estat molt protagonista per la banda dreta. El gol de Pedro del Campo a les acaballes de la primera part ha estat clau perquè a la segona, tal com es preveia pel fet de ser el primer partit de la temporada, el joc dels dos conjunts ha minvat força. Ni l’Olot ni el Peralada no tenien gaire fluïdesa, però el marcador era curt i podia passar qualsevol cosa. Als olotins els ha faltat acabar de tancar el partit més aviat per no patir fins al temps de descompte, quan sí que ha arribat el 2-0 de Marc Mas.

Dia de novetats

656 espectadors han vist en acció a l’estadi municipal els nous fitxatges de l’Olot: Marc Mas, Pedro del Campo, Uri González, Barnils i Bruno Perone han estat titulars, però el central brasiler s’ha retirat abans d’hora per una estrebada al genoll. A la segona meitat, també han entrat Roquet, Maynau i Marco. Amb el 2-0 contra el Peralada, l’Olot ha sumat els primers tres punts de la temporada i s’ha situat a la part alta de la classificació després de la primera jornada. La segona serà diumenge que ve, a les 12 del migdia, al camp de la Pobla de Mafumet.