La UE Olot no troba el camí del gol en un gran partit al camp de la Pobla de Mafumet (0-0)
Els olotins s'han hagut de conformar amb un empat a zero

Si el partit hagués durat una estona més, probablement tampoc no hauria canviat res. La Unió Esportiva Olot s’ha fet un fart d’intentar-ho, però no hi ha hagut manera. El futbol és així; la setmana passada amb la meitat d’ocasions va fer dos gols i avui no n’ha fet cap. A la primera meitat, Marc Mas n’ha tingut tres: la primera l’ha aturat el porter, la segona ha sortit per sobre el travesser i la tercera, la més clara, ha estat una definició massa creuada d’un un contra un. Ayala, en una rematada de córner, tampoc no ha dirigit bé la pilota i qui sí que l’ha encertat amb el cap ha estat Urri, però el seu gol ha estat anul·lat per fora de joc.
La primera part s’ha acabat amb una jugada en transició de l’Olot que ha definit Forés amb una rematada que ha tret un defensa, s’ha quedat a l’àrea petita i ha acabat aturant el porter, i la segona ha començat amb un xut al travesser del mateix extrem de Sant Gregori. Marc Mas, amb dues rematades de cap (l’una a fora i l’altra massa centrada), i Pablo Ufano, amb una última ocasió a dins l’àrea, també han posat setge a la porteria de Gerard Font, però el porter de la Pobla de Mafumet ha sortit viu del partit.
Batalla sempre hi és
La creu de l’empat, no haver pogut marcar. La cara, haver deixat la porteria a zero. Per segona jornada, la defensa de l’Olot ha estat molt fiable i ha patit ben poc davant del seu rival. I quan ho ha hagut de fer, s’ha encomanat a Albert Batalla, que ha fet una aturada de mèrit en un un contra un a la segona meitat, quan la Pobla ha intentat fer un pas endavant.
Quatre de sis
Amb l’empat a zero al camp de la Pobla de Mafumet, la Unió Esportiva Olot suma quatre punts de sis possibles en les dues primeres jornades de Tercera Divisió i se situa dins dels llocs de play-off. Només l’Hospitalet, el Tona, el Prat i el Vilafranca han fet el ple de victòries. Diumenge que ve, a les 5 de la tarda, els olotins rebran la Grama a l’estadi municipal.
