L'Olot supera un examen complicat contra la Grama (2-1)
L’equip de Pedro Dólera ha derrotat la Grama amb una rematada de córner de Bigas al principi del partit i un gol a porteria buida de Marco Gil ja al final. En l’última jugada, Kilian, de penal, ha fet el 2-1

El partit contra la Grama, un rival que pot ser directe en la lluita per l’ascens, era un examen de principi de curs, d’aquells que serveixen per veure en quin punt estàs per començar, i l’Olot ha anat per feina. És veritat que el partit ha començat amb un ensurt a l’àrea de Batalla —Kilian ha robat la cartera a la defensa local i ha posat una pilota a prop de la línia de gol, on no ha arribat Peris per molt poc—, però de seguida el domini ha sigut local. Ha estat gràcies a un gol d’estratègia a la sortida d’un córner al minut 10: Pedro ha fet la centrada, Ayala l’ha prolongada, Uri l’ha rematada i, enmig d’un bosc de cames, Bigas l’ha empès al fons de la xarxa per fer l’1-0. Avançar-se en el marcador ha estat clau perquè el partit no ha estat gens fàcil. Prova d’això és que l’Olot no l’ha pogut sentenciar fins al temps afegit, quan ha tret bé un córner de la Grama en què havia pujat a rematar el porter i al contraatac, i a porteria buida, Marco Gil ha fet el 2-0. Ha estat anecdòtic el 2-1 que, al cap de tres minuts, ha fet Kilian després d’un penal per mans de Barnils. El tècnic, Pedro Dólera, reconeix que podien haver jugat millor, però dona molt de valor als tres punts.
Partit d’ofici
L’Olot ha estat millor sense pilota que amb pilota. Ha pressionat com tocava, ha dificultat el joc de la Grama i s’ha defensat amb solvència. Tant és així que no ha concedit ni un sol xut a la porteria de Batalla. El porter no ha hagut d’intervenir cap vegada i només ha vist com sortien a fora un parell de xuts del rival. Dólera aplaudeix el treball defensiu de l’equip i com s’ha comportat en els moments més calents d’un partit que ha acabat amb enfrontaments verbals, i algun objecte llençat, entre la banqueta visitant i alguns espectadors del darrere.
Tercers a la classificació
Amb la victòria contra la Grama, l’Olot ha arribat als set punts i s’ha enfilat a la tercera posició a la classificació, només per darrere de l’Hospitalet i el Tona, els únics que han fet el nou de nou. Diumenge que ve, a les 12 del migdia, els olotins visitaran el difícil camp del San Cristóbal, un equip que encara no ha puntuat i que se situa a la cua de la taula.
