L’Associació Esportiva Gimnàstica Olot comença la temporada amb gairebé 150 gimnastes i llista d’espera

El curs passat va acabar d’una forma perfecta amb un gran paper al Campionat d’Espanya

Esports

L’Associació Esportiva Gimnàstica Olot comença la temporada amb gairebé 150 gimnastes i llista d’espera
L’Associació Esportiva Gimnàstica Olot comença la temporada amb gairebé 150 gimnastes i llista d’espera | AEGO

Gairebé 150 gimnastes d’entre dos i 17 anys formaran part de les files de l’Associació Esportiva Gimnàstica Olot aquesta temporada. El Campionat d’Espanya encara no s’oblida. L’or obtingut per l’equip de base 4 format per Gala Hernández, Blanca Puigmal, Bruna Masias, Paula Roca i Laia Bosch va servir per tancar una temporada brillant. L’associació ha començat fa poques setmanes els primers entrenaments d’una tercera campanya il·lusionant i amb la gimnàstica artística en ple auge a la ciutat. La seva responsable de comunicació, Susanna Colomer, assegura que els objectius són clars.

Tenim més categories que l’any passat. Agafem nenes més petites d’escoleta i pugem nivells de competició. Fins ara entrenàvem fins a base 4 i aquest any pugem nivell de competició. L’objectiu és que les nenes gaudeixin fent aquest esport, tant a nivell de competició com a nivell lúdic”, ha assegurat Colomer.

Inconvenients al recinte firal

El recinte firal continua essent l’espai aquest curs on les gimnastes posen a prova les seves habilitats. Segons Colomer, però, el fet que el pavelló també aculli altres iniciatives i activitats com Cap d’Any, Carnestoltes o la Fira Orígens és un gran inconvenient.

“Ens aniria ideal poder disposar d’un pavelló, un recinte o una nau industrial on poder fer la gimnàstica, però molt contents pel material que ens estan donant a tots els clubs que fem gimnàstica. El terra val més de 60.000 €”, ha dit.

Les competicions oficials no arrenquen fins al mes de febrer, tot i que per no perdre la pràctica, mentrestant participaran en diferents tornejos, com el mateix Ciutat d’Olot el mes de gener.