El Club Tennis Taula Olot marxa de Burgos amb la primera derrota de la temporada (4-2)

Els dos partits guanyats de Zhmudenko no poden evitar la desfeta en el primer partit a domicili

Esports

El Club Tennis Taula Olot marxa de Burgos amb la primera derrota de la temporada (4-2)
El Club Tennis Taula Olot marxa de Burgos amb la primera derrota de la temporada (4-2) | Universidad de Burgos

Ningú va dir que seria fàcil. La Superdivisió és així, cada detall compta. El Club Tennis Taula Olot ha marxat aquest dissabte amb les mans buides de la seva visita a Burgos, un altre històric de la categoria. L’entrenador Esteve Homs va decidir alinear la mateixa tripleta de la primera jornada amb Zhmudenko, Silva i Arnau Pons, tot i que aquesta vegada no n’ha fet prou per puntuar.

El partit ja ha començat malament per als interessos olotins. Arnau Pons no s’ha pogut treure l’espina clavada en l’estrena a Superdivisió contra l’Arteal Santiago on no va aconseguir guanyar cap partit. El palista d’Esparreguera no ha tingut sort, tot i que ha perdut els tres sets per un ajustat 11 a 9. Zhmudenko no ha decebut i ha superat amb contundència Pantoja, un dels millors jugadors de la categoria. Diogo Silva hauria pogut posar l’Olot per davant, però un gran joc de Provost ho ha impedit.

Zhmudenko ha tornat a situar l’empat en un partit disputat contra Berzosa, però una nova derrota d’Arnau Pons ha tornat a col·locar l’Olot en desavantatge a Burgos. Els de Castella i Lleó han posat les coses molt difícils a un Olot que només li quedava una última bala per evitar sortir del Centre Cívic Río Vena sense cap premi. Diogo Silva ha jugat un partit molt intens contra Pantoja que s’ha decidit en un igualat i trepidant cinquè set on l’Olot ha certificat la primera desfeta de la temporada.

La Superdivisió torna a casa

El San Sebastián de los Reyes madrileny és el pròxim rival dels olotins, un conjunt que ha perdut aquest cap de setmana contra el Priego per un contundent 0-4. El Club Tennis Taula Olot rebrà el San Sebastián de los Reyes aquest divendres a les set de la tarda.