L'Olot assalta el lideratge de Tercera Divisió (1-0)
Els olotins s’han desfet de l’Hospitalet amb un gol de Moha Chabboura a la primera meitat i han completat una setmana perfecta

La setmana somiada. La Unió Esportiva Olot ha aconseguit la tercera victòria en tres partits, i aquesta ha tingut de premi el lideratge del grup cinquè de la Tercera Divisió. Els olotins han superat l’Hospitalet al camp i a la classificació. Al camp, amb un gol de Moha Chabboura i un gran partit de tot l’equip, i a la classificació, per un punt de diferència (17 a 16). El tècnic, Pedro Dólera, gairebé no s’ho podia creure.
Per guanyar l’Hospitalet, el millor equip de la categoria fins ara, l’Olot ha hagut de fer un partit molt complet. El conjunt de Dólera ha teixit la victòria en una primera part de molt de nivell en què ha tingut un grapat d’ocasions de gol: una rematada de cap d’Ayala en un córner, una oportunitat a l’àrea petita que Ufano ha enviat a fora per poc, un cop de cap del mateix davanter i un xut al travesser de Marc Mas. Però qui ha marcat ha estat Moha Chabboura. El de l’Armentera ha vist porteria al minut 23 quan ha rematat, amb el cap, al fons de la xarxa una bona centrada de Pedro del Campo.
A la segona meitat, amb el vent a favor, l’Olot sabia que s’havia de defensar. L’Hospi ha començat amb força, amb dues ocasions que ha blocat un segur Albert Batalla, i ha tingut més pilota però no ha acabat d’estar encertat en les seves arribades a prop de l’àrea. L’Olot ha administrat bé l’avantatge i fins i tot ha fregat el 2-0 amb un xut perillós de Roquet que ha desviat Aliaga.
Amb aquesta victòria, la tercera consecutiva a la lliga, l’Olot arrabassa el lideratge a l’Hospitalet i es converteix en l’únic equip que encara està invicte. Dólera, però, no es vol aturar aquí i llança un repte al seu equip: vénen dos partits consecutius a fora de casa (contra el Vilassar i el Mollerussa) i espera tornar a l’estadi municipal, d’aquí a tres setmanes, com a líder.
El Mollerussa-Olot serà diumenge que ve a les 12 del migdia.
