El CF Les Preses busca conquerir la lliga femenina amateur de futbol 7 per quart any consecutiu
Les jugadores reconeixen que aquest curs no serà tan fàcil perquè la competència s’ha reforçat molt

Repte majúscul aquesta temporada per al Club de Futbol les Preses, que busca aixecar la quarta copa consecutiva de la lliga amateur de futbol 7. Les presenques van aconseguir matemàticament el títol la passada campanya quan encara faltaven tres jornades per acabar el campionat. Les coses no seran tan fàcils aquest any. La competència s’ha reforçat de valent per intentar capgirar les estadístiques de les garrotxines. Segons les jugadores, el nivell ha pujat molt.
“Aquest any crec que serà complicat. El nivell ha pujat. Haurem de lluitar molt més que altres temporades. Jo penso que tots els equips ara van a per nosaltres. Portem dos o tres lligues consecutives guanyant i ens estem fent grans. Potser som l’equip més veterà de la lliga”, han advertit Clara Ventura i Sandra Coromina, futbolistes de les Preses.
Una bona mostra de l’augment del nivell es va poder copsar en el derbi que les Preses i el Montagut van disputar fa pocs dies. Les presenques es van endur el partit per un ajustat 1 a 2 i van viure en pròpia persona la dificultat que suposarà lluitar pel títol aquesta temporada. Per la seva banda, l’Atlètic Olot ja ha guanyat el seu primer partit, mentre que l’any passat no va puntuar, i el Montagut només ha encaixat una derrota més que les Preses. La jugadora del PEM, Anna Rovira, assegura que tot i ser un bloc molt nou les ganes han crescut.
“El femení del PEM és un equip amateur i nosaltres el que volem és passar-ho bé. Hi ha gent que porta tota la vida jugant, que porta 30 anys jugant a futbol, però hi ha gent que ha començat fa un o dos mesos al principi de temporada. No ho distingim en minuts i no discriminem a ningú”, ha assegurat Rovira.
La lliga de futbol amateur torna aquest cap de setmana per als equips garrotxins. Les Preses visita el Vall del Ter, l’Atlètic Olot es desplaça fins a Flaçà i el Montagut juga al camp del Mont-Ras.
