El Club Tennis Taula Olot es postula per poder acollir la Copa del Rei l’any que ve
El president del club olotí, Enric Llagostera, tampoc descarta proposar la ciutat per ser la seu de la fase de grups de la lliga europea en cas de classificar-se per jugar-la

La desfeta del Club Tennis Taula Olot a la pista de l’Escala ha posat de manifest la dificultat que tindran els olotins d’aspirar a alguna cosa més que la permanència a la Superdivisió. Després de moltes jornades, l’Escala li ha robat la plaça europea a un Olot que, de moment, ocupa el setè lloc de la taula i que, per tant, tindria dret a jugar la Copa del Rei d’aquest mes de febrer. El president del Club Tennis Taula Olot ho reconeix: li faria molta il·lusió acollir la Copa del Rei la temporada que ve.
“Ens faria il·lusió poder organitzar una fase de la lliga ETTU o, fins i tot, aquest any pensem en la Copa del Rei del mes de febrer. Ens agradaria plantejar-nos la possibilitat d’organitzar la propera Copa del Rei aquí a Olot, tant mascuina com femenina, que sempre va lligada als campionats individuals absoluts”, ha admès Llagostera.
Olot podria reunir l’any que ve els millors palistes de l’estat espanyol a la Copa del Rei. En cas de classificar-se per jugar la lliga europea i aconseguir ser seu de la fase de grups, la ciutat també podria aplegar els millors jugadors europeus del moment, tot i que aquesta segona opció és menys probable. L’alcalde d’Olot, Pep Berga, admet que Olot està preparat per acollir competicions internacionals de tennis taula.
“Ens agradaria molt. És una cosa que la tenim planejada amb el Club Tennis Taula Olot. Haurem d’esperar a donar notícies més concretes, però sí que són aquests esports, com l’hoquei i el patinatge, que podem acollir competicions internacionals en una ciutat com la nostra. Treballem per fer-ho possible”, ha dit Berga.
El Club Tennis Taula Olot juga aquest curs el seu primer any a la màxima categoria estatal. El cert és que postular-se per poder acollir competicions com la Copa del Rei o la lliga europea evidencien l’ambició que envolta el club aquesta temporada.
