El Club Tennis Taula Olot visita l’Arteal Santiago en l’inici de la segona volta de la lliga

Els olotins es desplacen cap a la Corunya amb la intenció de trencar una mala dinàmica de tres derrotes consecutives

Esports

El Club Tennis Taula Olot visita l’Arteal Santiago en l’inici de la segona volta de la lliga
El Club Tennis Taula Olot visita l’Arteal Santiago en l’inici de la segona volta de la lliga

“Jo penso que ens fa mal no haver aconseguit un parell de cosetes. La derrota del Collado aquí la continuem tenint poc interioritzada. Per altra banda, el partit de l’Escala que es va escapar. Sabem que podria haver caigut de totes dues bandes”.

Segons el vicepresident del Club Tennis Taula Olot, Xavier Sellas, aquestes són les dues notes negatives d’una primera volta que ha portat el Club Tennis Taula Olot a situar-se a la part mitjana de la Superdivisió. Puntuar és el clar propòsit amb què Diogo Pinho, Diogo Silva i Arnau Pons viatjaran fins a Santiago de Compostel·la aquest divendres. L’Olot comença la segona volta a la pista de l’Arteal Santiago sense els deures fets ni molt menys. De fet, la intenció principal serà evitar la quarta derrota consecutiva a la lliga. Sellas destaca l’homogeneïtat del combinat gallec.

“Sabem que l’Arteal és dels equips forts. Té una particularitat, té una tripleta molt homogènia. Això fa que condicioni molt el plantejament de partit i que és molt difícil poder tirar endavant els partits amb ells”, ha apuntat Sellas.

L’Arteal Santiago ocupa places europees tot i estar lluny del lloc de subcampió que va obtenir el curs passat. El jugador més eficient del quadre gallec és Humberto Manhani, un palista que tornarà a coincidir a la pista aquest divendres amb Arnau Pons i Diogo Silva. Els olotins van empatar a tres en la primera jornada de lliga davant l’Arteal.

“Veurem si som capaços de rascar. Ens aniria bé. L’equip va ser subcampió l’any passat i ara no està en aquestes posicions, però sí que està per davant nostre. Valorar que només ha perdut dos partits”, ha recordat.

L’Arteal Santiago-Club Tennis Taula Olot es jugarà aquest divendres a les sis de la tarda.