La nova 'Fan Zone' de la Unió Esportiva Olot s'estrenarà aquest diumenge
El club ha engegat una nova iniciativa per assegurar un bon ambient a l'estadi municipal fins al final de la temporada

La Prèvia: la nova ‘fan zone’ de la UE Olot
L’ambient a l’estadi municipal començarà a bullir aquest diumenge des de les 12 del migdia amb la nova iniciativa que ha engegat la Unió Esportiva Olot: ‘La Prèvia’. Amb la finalitat de fer créixer les xifres d’assistència i, sobretot, atraure més públic jove, el club ha posat en marxa una ‘fan zone’ per als pròxims enfrontaments que s’ubicarà a la terrassa del bar restaurant. La proposta consisteix en un vermut i un dinar amb música en directe del grup de rumba i versions Agüita de Sal i sortejos, i a partir de les 4 de la tarda, començarà l’animació per al partit.
“A causa de l’èxit de la final de la Copa Catalunya i la marxa que porta l’equip, proposem a l’afició que vingui a passar-s’ho una estona bé al camp: fent un aperitiu, cantant, escoltant música, dinant i preparant-se per donar suport a l’equip. Ho necessitarà per poder guanyar la Rapitenca i fer un pas més cap al títol”, ha apuntat Joan Agustí, president de la Unió Esportiva Olot.
Per la seva banda, el tècnic Pedro Dólera ha reconegut que “no és fàcil jugar sempre darrere de l’Hospitalet” i admet que “arriba un moment que les cames també estan cansades”. “Necessitem aquesta empenta de la gent i seria important que superem les entrades que estem tenint”, ha confiat Dólera.
Des de les 12 del migdia d’aquest diumenge
Els tiquets per al piscolabis, el dinar i l’entrada del partit es poden comprar a la botiga d’Integra, als Almogàvers Garrotxins, a l’Eko Bar i al bar El Morrot. L’estrena de ‘La Prèvia’ serà aquest diumenge a les 12 del migdia fins a cinc hores abans que comenci el partit entre la Unió Esportiva Olot i la Rapitenca.
