Renoven la gespa artificial del camp de futbol set de Sant Joan les Fonts
L’actuació, que ha perfeccionat el sistema de drenatge i de reg existent, ha tingut un cost de 150.000 €

Renovació de la gespa artificial del camp de futbol set
La pràctica del futbol a Sant Joan les Fonts ha millorat de forma considerable aquest any. La renovació de la gespa artificial del camp de futbol set ha permès donar resposta a una de les clares demandes del Club Poliesportiu Santjoanenc els darrers anys. El mal estat de conservació que presentava la gespa i els problemes de seguretat que provocava han sigut els grans detonants per accelerar una que, segons el president del Club Poliesportiu Santjoanenc, Joan Llop, era totalment essencial.
Joan Llop, president del CPS: “Era totalment essencial”
“El camp que teníem fins ara era d’una gespa molt vella que ja es va posar de segona mà. Ara era molt perillós per a la mainada i podia causar lesions. És un espai que es fa servir diàriament, hi ha molts equips i és essencial per als clubs”, ha dit Llop.
150.000 €
La renovació de la gespa artificial del camp de futbol set ha tingut un cost de 150.000 €. L’alcaldessa de Sant Joan les Fonts, Maria Vidal, lamenta que en tractar-se d’una renovació i no d’una construcció des de zero, el consistori no s’ha pogut acollir a cap subvenció.
“Actualment no comptem amb cap subvenció per substitució de gespa artificial. No hi ha subvencions disponibles perquè no era un camp de nova construcció, sinó que ja era existent. Ha sigut tot import propi municipal i a través de concurs obert”, ha explicat Vidal.
Una de les altres actuacions que des del Club Poliesportiu Santjoanenc consideren necessàries és l’ampliació del gimnàs. La instal·lació, ubicada al pavelló, s’ha quedat petita davant el més de centenar d’inscrits que ja té actualment. El club ha experimentat un creixement significatiu els darrers anys i ja compta amb més d’un miler de socis.
