L’Hoquei Olot tanca els desplaçaments visitant la pista del Cerdanyola Club Hoquei
Els olotins jugaran el seu darrer partit de la temporada fora de casa (dissabte, 17 h)

Gairebé amb tota la feina feta l’Hoquei Olot va tancar la temporada que es recordarà com un curs de canvis però amb un nou final feliç com és la permanència. Els olotins faran el seu últim desplaçament aquest cap de setmana a la pista del Cerdanyola Club Hoquei.
Un partit que inicialment s’havia de jugar divendres a la nit, però que al final s’ha de jugar en la jornada unificada a les cinc de la tarda perquè el Cerdanyola encara té opcions de play-off d’ascens.
Un duel on també els olotins no comptaran amb els habituals jugadors joves que reforçaran a l’equip de Segona Catalana que està en la lluita pel descens. El tècnic de l’Hoquei Olot, Miki Ràfols, remarca que ‘’aquest dissabte prioritzem els equips del planter i tindrem una rotació més curta de l’habitual.’’
Un rival que encara mira al play-off
El rival de l’Hoquei Olot aquest dissabte és un dels pocs equips que encara té objectius per tancar en les darreres dues jornades. El Cerdanyola CH encara té opcions de classificar-se pel play-off, però no depèn d’ell mateix.
Ha de guanyar els dos partits que li queden i esperar que el Vic perdi aquest dissabte a la pista del Sant Feliu de Codines. Pel partit de dissabte, els vallesans tindran la baixa de Marc Coy per acumulació de blaves.
El Cerdanyola CH – Hoquei Olot es disputarà aquest dissabte a les 17 h al Pavelló Esportiu de Can Xarau. Un partit que es podrà seguir en directe a Ràdio Olot dins la retransmissió del Girona ‘B’ – Unió Esportiva Olot de futbol.
