El Club Tennis Taula Olot tanca la lliga perdent contra l’Escala, però jugarà a Europa l'any que ve (2-4)
Els olotins han acabat setens, però la renúncia del Pontevedra a disputar competicions europees els beneficia

L’Olot tanca la lliga a Superdivisió
Una temporada per emmarcar. Aquest probablement seria el resum més fidel a la realitat que ha viscut el Club Tennis Taula Olot aquest any. Amb el principal objectiu assolit – la permanència a Superdivisió -, els olotins no han pogut arrodonir la festa amb una victòria contra l’Escala aquest dissabte i han perdut 2 a 4 en un final vibrant al pavelló d’esports. El director esportiu del club, Oriol Puigmal, valora així el primer any a la màxima categoria estatal.
Oriol Puigmal, director esportiu: “És una lliga molt igualada i molt treballada”
“Hauríem agraït i signat a principi de temporada que a la penúltima jornada ens haguéssim salvat. Hem pogut tenir l’últim partit a casa contra l’Escala. Sempre s’havia assolit la salvació amb 15 punts. Aquest any ha baixat un equip amb 17. Nosaltres n’hem fet 19. És una lliga molt igualada i molt treballada”, ha apuntat Puigmal.
La sorpresa més gran ha sigut l’homenatge que el Club Tennis Taula Olot li ha volgut rendir a un dels artífexs de l’ascens a Superdivisió, Marc Caymel. El jugador s’acomiadava del club després de vuit temporades i ha pogut marxar per la porta gran jugant el seu primer partit a la màxima categoria amb la samarreta vermella.
Marc Caymel, jugador: “Era el meu debut a Superdivisió aquest any. M’ha fet molta il·lusió”
“M’he sentit bé. Estava una mica nerviós, suposo que és normal. Era el meu debut a Superdivisió aquest any. M’ha fet molta il·lusió. Sensacions molt bones”, ha celebrat Caymel.
I Europa?
El Club Tennis Taula acaba la lliga en setena posició amb els mateixos punts que l’Irun Leka Enea basc i el San Sebastián de los Reyes madrileny, però amb l’average guanyat. Un bon lloc que – a priori – li permetria obtenir el bitllet per disputar l’ETTUCup, la segona màxima competició europea, davant la renúncia del Pontevedra, que enguany no ha disputat la Copa del Rei, un requisit indispensable per jugar a Europa. El club avançarà la seva forma de participació a les competicions europees en els pròxims dies.
