L’últim ball: la Unió Esportiva Olot tanca la lliga a l’estadi municipal amb la visita de la Muntanyesa
Els barcelonins encara tenen opcions d’entrar al play-off d’ascens a Segona Federació

‘The last dance’: UE Olot-Muntanyesa
L’últim partit de la Unió Esportiva Olot aquest any a la Tercera Divisió. Els olotins jugaran el darrer enfrontament de lliga aquest dissabte amb el títol i l’ascens a la butxaca des de fa ja dues setmanes. Que l’Olot no s’hi jugui res no significa que la Muntanyesa arribarà a l’estadi municipal sense cap al·licient. De fet, tot el contrari, els barcelonins són setens només a dos punts de les places que donen dret a disputar el play-off d’ascens. Per colar-s’hi necessita que el Tona i el Prat perdin els seus partits contra el Vilassar de Mar i el Vilafranca, respectivament. L’entrenador de la Unió Esportiva Olot, Pedro Dólera, assegura que l’equip sortirà a guanyar per regalar a l’afició un bon espectacle en el comiat de la temporada.
Pedro Dólera, tècnic: “Qui no vulgui jugar que no vingui”
“Nosaltres hem de fer la nostra feina. Lògicament, hem d’igualar la seva intensitat perquè sinó estem morts. Quan tu et jugues alguna cosa i l’altre no, vulguis o no, es nota. El missatge que els hi he donat les últimes setmanes és que qui no vulgui jugar que no vingui. És fàcil, senzill i ja pot descansar. Val la pena donar la cara i intentar sumar els tres punts”, reconeix Dólera.
Més enllà de l’esperit competitiu que ha caracteritzat la Unió Esportiva Olot durant tota la temporada, com analitza el tècnic Pedro Dólera a la Muntanyesa?
Pedro Dólera, tècnic: “És un equip que té molta gent ràpida a dalt”
“La Muntanyesa és un equip que està acostumat a jugar en un camp molt més petit. Aquí faran el seu partit i vindran a fer el millor partit possible. És un equip que té molta gent ràpida a dalt”, apunta.
Les últimes jornades han sigut idònies per alinear futbolistes que no han gaudit de tants minuts durant tota la campanya i també, per fer jugar els més joves. Serà un partit per fer jugar els menys habituals, però?
“No ho sé encara. La veritat és que no m’ho he plantejat. Serà un partit per intentar guanyar-lo, com fem sempre. Això farà que, sabent el que tenim i el que ens queda, decidim que fem”, diu.
Un ampli seguiment de la jornada a Olot Televisió i a Ràdio Olot
El partit entre la Unió Esportiva Olot i la Muntanyesa començarà a les sis de la tarda d’aquest dissabte. Cada soci podrà portar fins a dos acompanyants, a la mitja part hi haurà l’actuació de l’escola de ball Soho Dance Studio i cervesa per a tots els aficionats al final del duel. El partit es podrà seguir en directe per la sintonia de Ràdio Olot a partir de les cinc de la tarda en una retransmissió conjunta amb el Campionat d’Europa de patinatge artístic i el partit del Bosc de Tosca.
