La Garrotxa es manifesta per demanar la fi del conflicte a Palestina
Prop de 50 persones s’han concentrat aquest dissabte a Olot per commemorar el 76è aniversari de la Nakba i, també, per rebutjar la crisi actual

Aquest dissabte, la plataforma “La Garrotxa amb Palestina” ha commemorat el 76è aniversari de la Nakba. En àrab, Nakba significa “catàstrofe” i representa la catàstrofe palestina de 1948, quan centenars de milers de palestins van ser desplaçats durant la creació d’Israel. En aquest sentit, s’han organitzat concentracions arreu del món i, també, a Olot.
De cara a les eleccions europees que se celebren el mes que ve, la plataforma lamenta les polítiques dels ens europeus i critica com gestionen les concentracions que s’organitzen arreu.
Des de “La Garrotxa amb Palestina” reiteren que el conflicte entre Israel i Palestina no va començar el passat 7 d’octubre, sinó que ho va fer molt abans. Tot i que és difícil establir una xifra exacta, s’estima que aquest conflicte ha provocat més de 100.000 morts, tant civils com combatents de totes dues parts.
