El triatleta Genís Grau es queda sense bitllet per als Jocs Olímpics de París
El garrotxí ho atribueix a la pressió de sentir que s’estava acostant el final per a la classificació olímpica

El gran objectiu, ara, el Mundial de Màlaga
El garrotxí Genis Grau va començar molt bé la cursa per arribar als Jocs Olímpics i, fins i tot, es va posicionar entre els dos millors espanyols del rànquing. Els resultats dels darrers mesos, però, l’ha fet estar lluitant entre el tercer i cinquè lloc. L’últim abandonament a la Copa del Món de Huatulco a Mèxic – on el garrotxí es va proclamar campió fa només dos anys – va dir adeu al somni de viure en primera persona les Olimpíades de París. Genís Grau atribueix els mals resultats en les últimes proves a la pressió.
Genís Grau, triatleta: “Vaig saltar-me gran part de la pretemporada i aquí això es paga”
“Jo crec que ha sigut la pressió que ja s’estava acostant el final de la classificació i en haver-me lesionat tot el desembre i el gener. Tot em venia molt just. Vaig saltar-me gran part de la pretemporada i aquí això es paga perquè tothom està al 100%. I més aquest any que ja s’acostava el final de la classificació. Vaig agafar una mala ratxa que no aixecava cap i suposo que ha sigut una mica tot”, ha lamentat Grau.
Sense temps per perdre, el garrotxí Genís Grau assegura que es troba en un bon estat de forma física, tot i que admet estar tocat per no haver-se classificat per als Jocs Olímpics. El triatleta lluitarà ara per tornar a estar a les Sèries Mundials i obtenir el bitllet per la gran final a Màlaga el mes d’octubre.
El Campionat d’Espanya, d’aquí a tres setmanes
“La classificació directa seria guanyar el Campionat d’Espanya. Som sis espanyols que estem a les Sèries Mundials i només poden competir-hi cinc. Això vol dir que sempre hi haurà un que es queda fora. Ens fan rotar. Quants més punts tents més opcions tens d’estar a gairebé totes les Sèries Mundials. Ara he de sumar punts a les Copes del Món, escalar al rànquing mundial i poder estar a les Sèries Mundials, ha dit.
El triatleta Genís Grau buscarà la classificació directa a la gran final de les Sèries Mundials de Màlaga d’aquí a tres setmanes al Campionat d’Espanya en distància esprint que se celebrarà a la Corunya.
