Marc Caymel deixa el Club Tennis Taula Olot després de vuit temporades
El palista reconeix que marxa després de complir tots els objectius que s’havia proposat com a jugador

Tres ascensos en vuit temporades al club. Aquest és el llegat que deixa el palista Marc Caymel després d’anunciar que deixa el Club Tennis Taula Olot després de vuit temporades. L’auge del club olotí i l’augment del nivell esportiu que ha experimentat aquesta disciplina a l’entitat olotina ha provocat que l’exigència també sigui més alta.
Després d’aquests vuit anys al Club Tennis Taula Olot, Caymel explica que se sent més que feliç i destaca la bona gestió cap als jugadors i el bon tracte per part de totes les persones que conformen el club. Diu que “em quedo amb la gent, amb la gent del club. Des del primer dia et fan sentir com a casa i s’involucren en tot. Són els millors”.
Caymel que ha pres la decisió de retirar-se deixa moments molt importants a dins el club. Aquesta última temporada, el club va voler premiar la tasca del jugador i el va fer jugar l’últim partit contra l’Escala, en la derrota per 4-2. Caymel explica que marxa satisfet esportivament de la ciutat. Diu que “han estat moltes temporades. Vam pujar de Primera Divisió a Divisió d’Honor, de Divisió d’Honor a Superdivisió i molt content de la carrera que he fet”.
Després de conèixer la retirada de Marc Caymel, el primer equip del Club Tennis Taula Olot per la temporada 2024-2025 queda de la següent manera: els internacionals Yaroslav Zhmudenko, Diogo Silva i Damien Provost, Arnau Pons que ja no haurà de jugar tots els partits per obligació, ja que el club podrà comptar amb el vigent campió d’Espanya, fitxat recentment, Rafael de les Heras i Diogo Pinho.
