El llibre respectuós és la proposta que representarà la Fira del llibre conscient i local de les Preses

Enguany la Fira serà al setembre i la programació serà totalment innovadora i diferent

per Redacció

Cultura, Garrotxa, Les Preses

El llibre respectuós és la proposta que representarà la Fira del llibre conscient i local  de les Preses
El llibre respectuós és la proposta que representarà la Fira del llibre conscient i local de les Preses

Aquest setembre, la Fira del Llibre Conscient i Local de les Preses arriba a la seva tercera edició amb una programació totalment innovadora i diferent. La fira, que tindrà lloc el 14 de setembre, oferirà una sèrie d'activitats per a tots els públics al llarg de tot el dia, incloent-hi tallers, signatures amb escriptors i escriptores, un vermut musical i un concert final.

La impulsora de la fira, Laia Figueras, destaca que "en la programació sempre canviem, mai ens repetim. Innovem molt pel que fa a la cloenda final, sempre busquem que sigui un acte més mogut. L’any passat vam fer poesia visual i aquest any fem un concert amb 'Plou i fa sol' que ens fa molta il·lusió que vinguin perquè en certa manera també són escriptors".

D'altra banda, aquest dimecres 26 de juny, "El llibre respectuós" es va proclamar com a cartell guanyador per representar la fira d'enguany. Entre les tres propostes presentades per la il·lustradora Marina del Bas —"El llibre respectuós", "Un camí a seguir" i "Lloc conscient"—, la primera va ser la més votada. Marina del Bas comenta que "no en tenia ni idea de com aniria, perquè no tenia cap referència de com havia anat els altres anys pel que fa a votacions i, per tant, no sabia com podria anar. Estic molt contenta perquè he vist que ha votat força gent i ha quedat molt repartit entre les tres propostes i entenc que totes tres han agradat per igual i estic contenta de com ha anat".

Tot i que el programa encara no està completament detallat, ben segur que serà un dia ple de novetats i diversió, combinant lectura i entreteniment.