El Club Natació Olot preveu renovar nous espais en els pròxims anys
El vicepresident esportiu del club, Joan Domènech, ha destacat la voluntat de millorar la piscina externa per a infants, cobrir les pistes de pàdel o incorporar gespa artificial al camp de futbol

La segona fase de reforma i ampliació del Club Natació Olot ja ha estat inaugurada, però és sabut que la feina mai es dona per acabada. El club encara té molts projectes en ment integrats, això sí, dins l’activitat ordinària de qualsevol entitat. El seu vicepresident esportiu, Joan Domènech, ha avançat a La Banqueta d’Olot Televisió les pròximes actuacions de millora previstes de cara al futur.
Futures actuacions
“La piscina externa per a mainada és petita. Potser és la instal·lació més vella que tenim dins el club. Si el dia de demà podem fer una zona de ‘wellness’ també estaria molt bé. Podem parlar si cobrim les pistes de pàdel o posem gespa artificial al camp de futbol. Hem de parlar també de poder tenir un aparcament de patinets i bicicletes una mica més ampli”, ha remarcat Domènech.
L’ampliació del gimnàs, per la seva banda, també ha sigut una demanda molt present els darrers mesos per part dels socis i usuaris del club. Domènech reconeix que la sala s’ha quedat petita.
El gimnàs s’ampliarà
“Per guanyar tota aquesta comoditat ampliarem el gimnàs a compte d’aquestes sales d’activitats dirigides que teníem. Primer hem de traslladar tots els complements que teníem en aquestes sales a les noves sales d’activitats dirigides. Hem de tirar un parell de parets a terra”, ha avançat.
L’aparcament
L’aparcament exterior a les instal·lacions del Club Natació Olot també és un altre dels punts a tractar, tot i que, en aquest cas, és l’Ajuntament d’Olot el responsable de les actuacions. La previsió és que les obres de millora i reurbanització de l’avinguda Pere Badosa acabin aquest mes de juliol. Domènech admet que aquest espai no ofereix la capacitat de places d’aparcament que el club necessitaria.
“Hem fet les gestions oportunes per poder aparcar a l’esplanada que hi ha davant l’antiga discoteca Kratter’s. El soci quan vingui haurà d’aparcar en els carrers adjacents o, arribat el moment, haurem de parlar amb l’Ajuntament d’Olot per veure si podem habilitar un altre tipus d’aparcament”, ha apuntat.
