El cicle Música al Parc posa punt final amb l’actuació de Brunzit
El programador musical d’Olot Cultura, Jordi Serrat, ha destacat l’ambient familiar dels diumenges i ha assegurat que el format ha funcionat com s’esperava

El grup BRUNZIT ha tancat un nou cicle de Música al Parc que aquest estiu ha deixat grans vespres al Parc Nou d’Olot. Un Parc Nou que s’ha omplert de gom a gom en cada una de les cinc actuacions que enguany han completat el cicle. La iniciativa va arrencar amb un concert seductor i poètic de Yexza Lara i Pablo Selnik i va prosseguit amb els concerts de Escarteen Sisters, el grup Alosa i la jove artista olotina Cinta. El programador musical d’Olot Cultura, Jordi Serrat, considera que totes les propostes han encaixat a la perfecció.
“Jo crec que han funcionat bé i que la gent ha anat repetint. Ha vingut amb família. Ha agradat perquè és una música tradicional, fàcil d’escoltar i que a part tenen molta qualitat. No cal estar molt atent i escoltar molt, el parc és un lloc per venir-hi amb família i jugar”, ha dit Serrat.
El programador musical d’Olot Cultura, Jordi Serrat, descarta que una proposta hagi ressaltat per sobre d’una altra. De fet, considera que tots els assistents han pogut trobar-hi el seu espai.
“Jo crec que tots han tingut el seu espai. Potser a la gent que li agrada molt el jazz va gaudir molt el primer concert, però jo crec que tothom ha trobat la seva part”, ha afirmat.
Serrat també ha confirmat que la idea és mantenir el format del cicle Música al Parc de cara a l’any vinent i continuar amb una oferta de música “fàcil d’escoltar”, relaxada i d’escena local.
