L’Arxiu Comarcal de la Garrotxa i el Torín tindran un sistema de climatització propi

Des de l’Ajuntament d’Olot han decidit sectoritzar-lo, ja que en els mesos d’estiu hi havia problemes de calor excessiva

per Aniol Puigvert

Garrotxa, Olot

L’Arxiu Comarcal de la Garrotxa i el Torín tindran un sistema de climatització propi
L’Arxiu Comarcal de la Garrotxa i el Torín tindran un sistema de climatització propi

Fa temps que el sistema de climatització de l’Arxiu Comarcal de la Garrotxa i la sala Torín era únic per ambdós equipaments. Un sistema que donava problemes en els últims mesos sobretot durant l’època més calorosa de l’any en què el sistema de climatització provoca problemes de calor excessiva dins els equipaments municipals.

El regidor de Serveis Urbans de l’Ajuntament d’Olot, Aniol Sellabona explica que van haver de preveure un nou sistema de climatització. Diu que “des de fa un temps ens donava problemes. Es va mirar de fer reparacions fins que no va ser possible i es va preveure un nou sistema. S’ha decidit sectoritzar-lo i que els dos espais vagin per separat, ja que això ens donava millors garanties”. 

Aquest nou sistema de climatització que serà únic per a cada equipament se situarà a la primera planta de l’Arxiu Comarcal de la Garrotxa i a l’interior de la sala Torín. Fa unes setmanes, l’Ajuntament d’Olot va iniciar els tràmits per dur a terme aquest nou sistema que es preveu que entri en funcionament pròximament.