Les votacions dels pressupostos participatius de Riudaura d’enguany ja estan en marxa

Fins al 15 de novembre els veïns poden votar entre les diferents propostes

per Redacció

Societat, Garrotxa, Riudaura

Les votacions dels pressupostos participatius de Riudaura d’enguany ja estan en marxa
Les votacions dels pressupostos participatius de Riudaura d’enguany ja estan en marxa

 

Fins al 15 de novembre, els veïns i veïnes de Riudaura estan cridats a votar als pressupostos participatius d’enguany. L’Ajuntament serà l’espai on poder valorar les propostes i votar, de nou del matí a dues de la tarda. Qui ho vulgui, també podrà votar els dies 4 i 11 de novembre de dos quarts de cinc de la tarda a dos quarts de set al local social.

Moltes són les propostes a escollir, dins un pressupost de 10.000 euros. Retornar els noms antics de les cases o nous elements pel parc infantil són dues de les idees, però  n’han sortit moltes més: “fer millores d’il·luminació al Camí del Noguer. També ha sortit penjar de manera homologada unes teles de circ per poder practicar. Això últim ens ho han demanat el grup Riu de Circ. També recuperar i reforçar el fet de fer auto stop, que tota la vida s’ha fet a Riudaura; i s’hi volia donar forma amb distintius pels cotxes que avisin que recullen i transporten a veïns i veïnes. Hi ha una proposta de millora d’accessibilitat per a persones amb mobilitat reduïda, etc”, diu Anna Vegas, alcaldessa de Riudaura.

Als pressupostos participatius de Riudaura hi poden participar tots aquells que tinguin 14 anys o més i que estiguin inscrits al padró municipal.