El Sant Privat d’en Bas s’erigeix com un dels equips més en forma de Tercera Catalana
Els garrotxins han guanyat tres partits consecutius i han sumat 14 dels 18 punts possibles

Començament de lliga excel·lent del Sant Privat d’en Bas
Inici demolidor. El Sant Privat d’en Bas ha començat la lliga d’una forma espectacular, sumant 14 dels 18 punts possibles i encadenant tres victòries consecutives. Els garrotxins encara no coneixen la derrota. De fet, només han concedit dos empats contra equips forts com les Preses i el Cornellà del Terri. L’ajustada victòria en el derbi d’aquest cap de setmana davant el Montagut ha servit per refermar les bones sensacions del filial del Bosc de Tosca. Segons l’entrenador del Sant Privat d’en Bas, Sergi Sánchez, els jugadors han fet un pas endavant respecte de l’any passat.
Sergi Sánchez, entrenador: “Estem guanyant partits que l’any passat ens costaven”
“L’equip cada dia està creixent una mica més. Potser els partits que costen més l’any passat se’ns travaven i ens costaven una mica més guanyar-los. Aquest any estem aconseguint puntuar i guanyar-los”, ha apuntat Sánchez.
El Sant Privat d’en Bas va tancar la passada campanya en sisena posició i lluny de les posicions de dalt. L’entrenador del Sant Privat d’en Bas, Sergi Sánchez, reconeix que l’equip està bé, però lamenta que els objectius no puguin ser del tot ambiciosos.
Jornada a jornada
“Pas a pas. Partit a partit. Som el Sant Privat, un equip petit. No tenim futbol base. Som gent humil, del poble, que ens agrada el futbol. Volem passar-nos-ho bé, competir com toca, des de l’humiltat i la bona energia i això és el que estem fent”, ha dit.
La Tercera Catalana compta aquesta temporada amb garrotxins nouvinguts com el Montagut. Sánchez també destaca el bon nivell de la categoria.
Sergi Sánchez, entrenador: “La Tercera Catalana està creixent”
“Sobretot, els equips que pugen de Quarta Catalana tenen un molt bon nivell, nivell de Tercera. Ens hem trobat amb el Base Vilobí i el Montagut. Segurament es quedaran en aquesta categoria perquè realment cada vegada hi ha més nivell i entrenadors amb més coneixement i més base. Està creixent la Tercera Catalana”, ha celebrat.
El Sant Privat d’en Bas visitarà el camp del Comacros aquest dissabte a les quatre de la tarda i dimecres que ve jugarà a Sant Joan les Fonts un derbi trepidant contra un equip que només ha encaixat dos gols i que s’ha postulat com un clar candidat a conquerir Tercera Catalana, el Santjoanenc.
