Un Club Tennis Taula Olot irregular torna a casa per rebre l’Arteal Santiago

L’equip jugarà dos partits consecutius a Olot per intentar trobar el camí de la victòria

Esports

Un Club Tennis Taula Olot irregular torna a casa per rebre l’Arteal Santiago
Un Club Tennis Taula Olot irregular torna a casa per rebre l’Arteal Santiago

El Club Tennis Taula Olot rep l’Arteal Santiago

“Tornem a canviar la tripleta. Presentarem un equip format per Diogo Pinho, Arnau Pons i Rafael de las Heras”.

El diagnòstic sobre el mal inici de temporada del Club Tennis Taula Olot és incert, però el seu vicepresident Xavier Sellas confia en la tripleta d’aquest divendres. Damien Provost no està oferint la garantia que va donar Zhmudenko ara fa un any i l’equip ho està pagant car. Els olotins només han sumat dues victòries en sis partits i les quatre derrotes han fet saltar les alarmes. Després de la desfeta a la pista del Borges, l’Olot torna a casa per rebre l’Arteal Santiago. La direcció esportiva aposta pels tres palistes nacionals i el retorn del campió d’Espanya, Rafael de las Heras. L’Arteal Santiago ha sumat un punt més i ha perdut un partit menys que l’Olot. Els gallecs ocupen places europees després dels sis primers enfrontaments. Sellas adverteix que sol ser un rival de la part alta.

La importància d’aquest partit

“Crec que fa dues temporades va quedar sots-campió. Tenen dos jugadors fixes i potents. Dependrà de qui portin de tercer jugador. Tenen un tercer palista grec que és molt bo i esperem que no vingui. És un partit important. Nosaltres anem partit a partit, però ara ens en venen dos seguits a casa i hem de sumar de dos”, ha advertit Sellas.

La classificació de Superdivisió d’aquest any és més igualada que mai i només el cuer, l’Eivissa, amb dos empats, s’ha despenjat de la taula. El partit corresponent a la setena jornada de lliga entre el Club Tennis Taula Olot i l’Arteal Santiago començarà a dos quarts de set de la tarda d’aquest divendres a la sala de tennis taula del pavelló d’esports.