L'Olot perdona i ho paga al camp de l'Elx Il·licità (1-0)
El filial de l'Elx ha guanyat gràcies a un xut aïllat de Flavio i ha castigat la falta d'encert dels olotins

Amb un bon xut des de la frontal de l’àrea, a la mitja hora de joc, Flavio Ferullo ha superat Pol Ballesté i ens ha tornat a demostrar que si perdones, ho acabes pagant. L’Olot havia començat molt bé el partit al Diego Quiles. Havia tingut pilota, s’havia acostat a l’àrea de l’Elx Il·licità i, el més important, havia creat oportunitats de gol. Al minut 7, Marc Mas no ha estat prou contundent a l’hora de rematar, sol a prop de l’àrea petita, una centrada de Joaco, i al 29’, l’extrem barceloní tampoc no ha estat prou contundent a l’hora d’acabar una bona jugada de pissarra en un servei de córner. Dues oportunitats molt clares, cap gol. I la tendència ha continuat igual després de l’1-0 de l’Elx Il·licità. L’Olot ho ha continuat intentant, però tampoc no ha trobat la manera de batre Alex Ruiz, el més destacat dels locals.
A la segona meitat, l’equip de Pedro Dólera ha sortit amb força, convençut que l’única manera de remuntar el partit era posant setge de seguida a la porteria il·licitana. En defensa, ha patit en algun contraatac (el més clar, després d’una pèrdua de Pedro al mig del camp), però, en atac, ha tornat a topar amb la manca d’efectivitat... i també amb el pal. Yaya Sidibe, en l’ocasió més clara del segon temps, ha enviat un xut a la fusta. Però qui ha lamentat més una nova ocasió fallada ha estat Marc Mas, que ha tornat a rebre una bona pilota a prop de porteria però no ha pogut aprofitar una bona centrada de Joan Maynau.
Maynau debuta; Marc Mas es lesiona
La millor notícia del partit ha estat, precisament, el debut del carriler esquerre de Tossa, que encara no havia jugat cap minut aquesta temporada. La pitjor, a banda del resultat, la lesió de Marc Mas. Arnau Forés també ha acabat tocat per una entrada dura i Pau Salvans, que avui ha tornat a jugar després de cinc partits sense fer-ho, ha acabat expulsat per una doble amonestació.
No poden entrar al play-off
Per segona setmana consecutiva, l’Olot ha desaprofitat l’oportunitat de col·locar-se en zona de play-off i, amb la derrota d’avui, haurà d’estar molt pendent dels resultats de demà per saber si acaba la jornada en zona de descens. Després de tres jornades sense guanyar (ha sumat un punt de nou en aquest tram), diumenge que ve, a les 12 del migdia, els olotins jugaran un partit molt important a l’Estadi Municipal. Serà contra el Mallorca B, actual cuer i un rival directe en la lluita per la salvació.
