El garrotxí Martí Vayreda disputarà aquest cap de setmana l’última Copa del Món de la temporada

El pilot s’ha marcat com a objectiu estar entre els sis primers

Esports

El garrotxí Martí Vayreda disputarà aquest cap de setmana l’última Copa del Món de la temporada
El garrotxí Martí Vayreda disputarà aquest cap de setmana l’última Copa del Món de la temporada | Martí Vayreda

Darrera Copa del Món de l’any

El bici trial torna al panorama esportiu de la mà del seu màxim exponent garrotxí: Martí Vayreda. El pilot – ja recuperat plenament de la lesió al menisc - va acabar vuitè l’última Copa del Món a Cordon, França. Més de dos mesos després, el pilot torna a la feina per disputar la darrera Copa del Món de la temporada, també a França, aquest cap de setmana. Amb quin objectiu s’hi presenta el garrotxí?

“L’objectiu és fer un top-6. Vol dir entrar a la final. Per tant, és fer unes bones semis i a la final, gaudir-ho. Estic en el meu millor punt. He notat que he anat millorant molt en els últims mesos. És veritat que cada vegada em costa millorar més perquè ja hem arribat a un nivell molt alt”, ha admès Vayreda.

“Estic en el meu millor moment”

L’última Copa del Món de la temporada d’aquest cap de setmana a la vila francesa de Mouilleron-le-Captif arriba més de seixanta dies després de la darrera prova. Després de la lesió, Martí Vayreda considera que aquestes aturades de competició només el poden beneficiar.

“Tot el que sigui temps a mi em beneficia. Això segur. Més que alguns altres perquè les temporades són molt llargues. És molt complicat de vegades mentalment aguantar tots aquests mesos entrenant a tope”, ha dit.

La Copa del Món de França és l’última parada abans de viatjar cap a Abu Dhabi per disputar el Mundial de bici trial que tindrà lloc del 10 al 14 de desembre. Una competició que té un sabor especial per Martí Vayreda: l’any passat es va coronar el tercer millor pilot del món a Glasgow.