L'Assemblea Feminista 25N de la Garrotxa aplega un centenar de persones a la manifestació d'aquest dilluns
Es tracta d’un nou col·lectiu feminista que inclou membres d’entitats com Garrotxa amb Palestina, Autodefensa Feminista de la Garrotxa o Alliberem-nos

Al voltant d’un centenar de persones han participat aquest dilluns a la manifestació del 25N Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència vers les Dones organitzada per un nou col·lectiu feminista garrotxí: l’Assemblea Feminista 25N Garrotxa, formada per membres d’entitats diverses com Garrotxa amb Palestina, Autodefensa Feminista de la Garrotxa o Alliberem-nos, i amb la col·laboració de l’Ateneu Popular Mala Petja. Les manifestants han sortit de la plaça Campdenmàs i s’han dirigit a les escales de Sant Esteve, on han fet la lectura d’un manifest, en el qual s’ha reivindicat, entre altres coses, els diferents tipus de violències i les diferències entre homes i dones als espais laborals, o la violència extra que viuen les dones que viuen en països amb guerra. "La violència contra les dones és agredir-nos físicament, psicològicament i sexualment, però també és la divisió del treball basada en el sexe, amb els sous més baixos i l’explotació laboral més acarnissada contra les feines feminitzades. I aquestes violències no són específiques d’un àmbit o un context. És transversal i patim violència a casa, a la feina, al carrer o a la festa, i també enmig d’un conflicte bèl·lic o als espais revolucionaris", deia el manifest que llegien.
Tot i la pluja, les organitzadores han tirat l’acte endavant. Unes hores abans de la mobilització, les mateixes organitzadores han promogut un taller de pancartes.
