L'Olot resisteix al Camp d'Esports de Lleida i suma un punt més cap a la salvació
L’equip de Roger Vidal ha aguantat el 0-0 jugant més de 70 minuts amb un home menys per l’expulsió d’Uri González

Si molts aficionats ja firmaven l’empat abans de començar el partit, imagineu-vos després del que ha passat. L’Olot s’ha quedat amb un home menys al minut 21 de la primera meitat i ha hagut d’agafar el manual de supervivència per puntuar al Camp d’Esports de Lleida.
Amb tres centrals i carrilers per primera vegada aquesta temporada, l’Olot ha fet una molt bona posada en escena. Ha dominat la situació en els primers compassos i abans del minut 2 ja havia creat una ocasió molt clara de gol. Rubén Enri s’ha desmarcat i s’ha quedat sol davant d’Iñaki, però el porter li ha tret la pilota amb la cama. Malgrat jugar a fora de casa, els olotins estaven còmodes. Tot ha canviat al minut 21, quan una entrada temerària d’Uri González, amb la cama massa amunt, ha suposat l’expulsió del migcampista.
L’Olot ha hagut de jugar la meitat de la primera part i tota la segona amb un home menys i s’ha hagut de defensar amb ungles i dents davant d’un Lleida que arribava una vegada i una altra a prop de l’àrea de Ballesté. Els lleidatans, poc inspirats, han topat una vegada amb el pal (al minut 45) i tota la resta amb el mur olotí. Els garrotxins, per la seva banda, han buscat alguna oportunitat al contraatac o a pilota aturada. I, de fet, n’han trobat una de clara quan el partit ja s’acabava. Al 90’, Ayala ha rematat amb el cap sol a dins l’àrea però Iñaki ha pogut evitar el gol. Roger Vidal dona per bo el 0-0.
El primer equip que se salvaria
El punt serveix a l’Olot per situar-se en zona de permanència tres mesos després. No ho aconseguia des de principis de novembre. Ara, l’equip olotí està empatat amb l’Eivissa, amb qui té l’average guanyat, i té un punt de marge respecte de la Penya Deportiva. Diumenge que ve, a dos quarts de 5 de la tarda, rebrà el Cornellà, un rival directe que ocupa zona de descens amb tres punts menys.
