L’Ajuntament d’Olot vol fer millores a la vorera que va de la rotonda de l’Avinguda Sant Jordi al trencant de Batet de la Serra
De moment, es vol fer un estudi per passar-lo, després, a la Generalitat

L’Ajuntament d’Olot estudia com millorar el tram de vorera que va de la rotonda de l’Avinguda Sant Jordi al trencant de Batet de la Serra. En la darrera Junta de Govern Local es va aprovar la redacció d’un avantprojecte de millores d’aquest tram per a vianants que uneix Olot i Santa Pau: “El que voldríem és, pujant direcció a Santa Pa, la vorera que hi ha a mà esquerra tenir, un projecte o memòria valorada i plantejar una ampliació d'aquesta vorera, adaptar-la i fins i tot posar-hi arbrat. Ara està en fase d’estudi, tot això. I ho compartiríem amb els titulars de la via que és la Generalitat”, assegura Aniol Sellabona, regidor de Serveis Urbans de l’Ajuntament d’Olot.
Segons Sellbona, el nou tram de carril bici que va del trencant de Batet a Ca la Guapa és molt utilitzat i creu que és un bon moment per pensar si se li poden afegir millores a la continuació d’aquest tram, per facilitar, encara més, l’accés a peu o amb bicicleta de les persones que volen anar a aquesta zona de la comarca: “el nou carril bici ha portat més afluència de persones que hi van a caminar o que fan aquesta ruta. I, per tant, pensem que està bé plantejar millores a la continuació d’aquest tram”.
