El jugador de dards garrotxí Josep Arimany “Masnou” participa en el Mundial de Chicago que comença aquest dijous
Ho farà al costat de la seva parella, Dani Zapata, amb qui formen una parella molt sòlida

Després d’aconseguir convertir-se en campió d’Europa de dards a Salou, la parella formada per al garrotxí, Josep Arimany i Dani Zapata jugaran a Chicago el Bullshooter World Challenge of Champions. En aconseguir la primera posició en aquest europeu, han aconseguit una plaça directament al mundial que se celebra als Estats Units des d’aquest dijous i fins dilluns amb un gran nivell pel que fa a tots els contrincants. Expliquen que va ser un campionat molt dur de 501, amb tancament doble, entre altres normes i on van haver de remar molt a escala psicològica per aconseguir emportar-se el campionat. Ara, Masnou repetirà experiència perquè ja va jugar aquest Mundial de Chicago el 2018 i on precisament va aconseguir un tercer lloc. Explica que “el campió d’Europa té accés directe al mundial que enguany se celebra als Estats Units. Si guanyes la categoria professional quan vas a Chicago entres a PRO AA que és la categoria més alta que hi ha”.
I és que el jugador garrotxí ha aconseguit també convertir-se en campió del món. Ho va fer el 2012 a Las Vegas, però per al nivell i pel format de competició es queda amb el bronze aconseguit precisament en aquest mateix torneig fa vuit anys. Explica que hi ha noms molt coneguts del panorama mundial, però que amb en Dani Zapata formen un grandíssim equip i que competiran per tornar a fer podi. Diu que “tenim una parella molt forta. Vam quedar campions d’Espanya, hem guanyat bastants campionats de parelles i equips. Sabem que hi ha gent molt bona i no pots baixar la concentració. És important està concentrat, guanyar la sortida i sobretot no tirar els dards per tirar, sinó encertar que és el que toca”.
Explica que per poder aconseguir el primer lloc s’ha d’arribar més que bé psicològicament, sense problemes personals per tal de no distreure’s i poder donar més del 100%. A més, mentre el garrotxí estigui a Chicago el seu equip es jugarà la permanència aquest dissabte a la Divisió d’Honor.
