Agustí Arbós anuncia que presentaran al·legacions en el procés d’audiència pública de la variant d’Olot
L’alcalde olotí detalla que seran modificacions tant tècniques com també demandes dels veïns de la zona de l’Hostal del Sol

El president de la Generalitat, Salvador Illa, va anunciar fa uns dies que la variant d'Olot passarà el tràmit d'audiència pública durant aquests propers dies de la primera quinzena de juliol.
Per a Illa, aquest és "un pas definitiu" per a l'execució d'aquesta infraestructura que permetrà completar l'eix entre Vic i Olot passant per Bracons.
Unes declaracions que des de l’Ajuntament d’Olot valoren positivament després que fa un mes aproximadament, la Generalitat els hi mostrés el projecte de la variant que pràcticament ja és definitiu. L’alcalde d’Olot, Agustí Arbós, explica que en el procés d’audiència per part de la Generalitat, des de l’equip de govern olotí presentaran algunes al·legacions.
A criteris generals, es tracten de gairebé una desena de petits canvis que en alguns casos són de caràcter tècnic i altres que es basen segons les demandes de veïns i veïnes de la zona del barri de l’Hostal del Sol.
La variant d’Olot també té canvis en el calendari, ja que segons el mateix alcalde d’Olot es va tard i confien que les obres comencin a finals del 2026.
Es preveu que l’aprovació del projecte constructiu de la variant d’Olot serveixi per accelerar els passos i que el 2026 sigui l’any on comencin les obres de la infraestructura.
