‘Vine a Cantar The Beatles’ arriba el 29 de novembre al Teatre Principal

Aquesta proposta té l’objectiu de dinamitzar el teixit cultural local i és similar a propostes anteriors com el ‘Canta Gran!’

per Néstor Carvajal

Cultura

‘Vine a Cantar The Beatles’ tindrà lloc el 29 de novembre al Teatre Principal
‘Vine a Cantar The Beatles’ tindrà lloc el 29 de novembre al Teatre Principal

A finals d’aquest mes, Olot Cultura organitza un taller al Teatre Principal anomenat: ‘Vine a Cantar The Beatles’. El públic objectiu de l’activitat és tothom qui gaudeixi de cantar, però no cal tenir experiència prèvia ni saber llegir partitures. La responsable de recursos educatius escènics d’Olot Cultura, Esther Forment, fica en context la proposta del dia 29 de novembre: “Això és el que abans es deia ‘T’encantarà’ i també té moltes similituds amb el ‘Canta Gran!’ on molta gent va participar, però era adreçat només a gent gran. En aquest cas, la proposta és intergeneracional, és a dir, pot venir tothom amb tota la família. ”

Forment explica que l’activitat durarà tota la tarda i els assajos estaran a càrrec de Lisenda Carrasco: “Es convoca a tots els participants a un quart de cinc aquí al teatre, es comença els assajos amb Lisenda Carrasco al càrrec, qui és molt coneguda per nosaltres i per tota la gent que li agrada la música o que ha fet corals. Llavors, a les vuit hi ha un concert per poder veure aquest concert que s’ha preparat.”

Activitats culturals com aquesta s’impulsen des de l’Ajuntament amb l’objectiu d’enriquir l’experiència pròpia i contribuir a la cohesió social. Per inscriure’s es pot accedir a la web d’Olot Cultura.