Joan Manuel Robles deixarà la presidència de l’Orfeó Popular Olotí i Anna Martí agafarà el relleu
Aquest novembre s’oficialitzarà el traspàs de mandat, a l’assemblea que es fa el dia 23 d'aquest mes

Joan Manuel Robles deixarà la presidència de l’Orfeó Popular Olotí aquest novembre després de vuit anys al capdavant. “Han estat anys difícils, perquè hi va haver la pandèmia i ens les vam veure, totes les entitats, hagudes i per haver per mantenir l’ànima social. Perquè no hi havia programació teatral, però hem sabut mantenir la qualitat del teatre, que tot i ser amateur té aires professionals. I és gràcies als directors professionals que tenim, que ens aporten un gran coneixement”, explica.
També admet que han estat uns anys en què no ha estat fàcil fer entrar a persones a l’entitat, especialment joves, donat que des de fa temps els espais digitals estan captant un nombre important de persones, també en el món de la cultura.
Tot i això, l’encara president reconeix que amb aquests 8 anys han sabut obrir l’entitat a la ciutat i captar nous públics, gràcies al fet d’incloure altres disciplines culturals més enllà del potent teatre que ja tenen. “Aquest any el que ens hem dedicat és a obrir l’entitat a la ciutat o obrir-nos a altres disciplines artístiques, per donar motius a la gent a venir a l’Orfeó a venir a fer quelcom més que a veure teatre. Hem pogut sumar la pintura i l’escultura, la fotografia amb un espai dedicat a la fotografia a l’Orfeó, etc.”
I fins i tot, més recentment, acullen cursos de sardanes. El relleu de Joan Manuel Robles l’agafarà Anna Martí, actriu i sòcia de l’entitat i que ja formava part de la junta actual. La seva és l’única candidatura que s’ha presentat i que des de l’entitat es demana als 300 socis que donin suport tot votant d’11 a 12 del migdia el diumenge 23 d’aquest mes, quan es farà l’assemblea.
