Empat dolorós de l’Hoquei Olot a Alcorcón (3-3)
Els olotins van desaprofitar un 1 a 3 a falta de dos minuts i van perdre dos punts a terres madrilenyes

Guió de pel·lícula el que es va viure aquest dissabte a la tarda a Alcorcón, al Prado de Santo Domingo. Penúltim i últim classificat s’enfrontaven en el darrer duel del 2025 i en l’únic que s’ha disputat aquest mes de desembre al grup sud de l’Ok Plata. CP Alcorcón i Hoquei Olot van començar el partit demostrant que cap dels dos volia encaixar primer. Això sí, ocasions per dues bandes i més protagonisme pels olotins. Precisament serien els que marcarien l’únic gol dels primers 25 minuts, gràcies a Ferran Sacrest que superava al porter local Riaño.
A la segona part, 25 minuts de joc que es van convertir en gairebé al doble de temps real. En aquest temps hi van haver-hi cinc gols, targetes blaves i fins i tot una vermella a l’entrenador del CP Alcorcón, Lucas Ezequiel Escary. Els madrilenys empatarien a 1 amb el gol de López al contraatac. Entremig, l’Hoquei Olot desaprofitaria una falta directa. No ho faria Jan Aumatell, que aconseguiria l’1 a 2 i just després Marc Prat marcaria l’1 a 3 amb una bona definició, el seu primer gol aquest curs després de ja superar la lesió. Quedaven 7 minuts i semblava que l’Hoquei Olot tenia la victòria encarrilada, però encara quedava un últim capítol del partit. Juan Gabriel amb el 2 a 3 i Cuenca amb el 3 a 3 a falta de 10 segons serien els encarregats de fer perdre 2 punts a l’Hoquei Olot.
L’Hoquei Olot tanca el 2025 amb 4 punts de 24 possibles i continua sent el cuer de la categoria després de 8 jornades disputades. Segueixen a un punt de la salvació que marca el mateix CP Alcorcón amb 5 punts. La lliga s’atura un mes i el proper partit ja serà el primer del 2026: el 10 de gener a la Josep Jou davant l’Espanyol.
