El CEF Bosc de Tosca vol tancar el 2025 més a prop del play-off que de la zona de descens
Després de tres jornades sense guanyar, els grocs volen tornar a sumar tres punts per tenir més tranquil·litat

Dues dinàmiques molt diferents. Aquest és el resum dels primers dotze partits del Club Escola de Futbol Bosc de Tosca. En els primers quatre partits, només va aconseguir dos punts de dotze que el situaven a la part baixa de la classificació. Tot i això, des de la jornada cinc fins a la nou, el conjunt garrotxí va guanyar tots els partits possibles aconseguint quinze punts dels quinze que es van jugar. Ara, ha tornat a situar-se en una dinàmica més irregular amb un punt dels últims nou. L’entrenador del Bosc de Tosca, Franc Dorca valora aquest primer tram de temporada i remarca que l’equip ha de ser més regular per aconseguir l’objectiu principal de la permanència. Explica que “és una posició que tots hauríem signat. Ara mirant-ho amb perspectiva hi ha algun partit que podríem haver aconseguit més punts. En general, molt content per l’adaptació dels jugadors a la categoria que són molt joves i que això porta temps i ells ho han fet molt ràpidament. Ara a preparar la segona volta perquè serà molt dura i esperem que tot vagi bé per poder aconseguir l’objectiu”.
Ara mateix, el Bosc de Tosca es troba en una posició còmoda a la classificació. És setè classificat amb 18 punts a dos del Lloret que faria una possible promoció i a sis del descens que ara mateix el marca el Parets. Per aconseguir guanyar l’últim partit de l’any no serà gens fàcil. Al davant, hi haurà el Juventus-Lloret, primer classificat i equip que no coneix la derrota fa vuit jornades al camp del Banyoles. Dorca analitza el rival d’aquest cap de setmana i demana l’últim esforç de l’any per aconseguir que els tres punts es quedin a casa. Diu que “serà un partit molt complicat. Equip molt potent, especia i diferent dels altres de la categoria. Entrenen més que ningú i són molt potents. Tot i això, si en algun lloc els hi podem fer mal és aquí a casa i així ho intentarem”.
El partit entre el Bosc de Tosca i el Juventus-Lloret es jugarà aquest dissabte a dos quarts de cinc al Municipal de Bosc de Tosca. Després del partit d’aquest dissabte, els grocs tindran dos partits al davant per tancar la primera volta: al camp del Mollet i a casa amb el Parets.
