El grup de playback ‘Surti com Surti’ tanca temporada fins al març

El grup de clàssics musicals dels anys 70, 80 i 90 ha actuat aquest cap de setmana al centre sociocultural de Sant Joan les Fonts

per Néstor Carvajal

Garrotxa, Sant Joan les Fonts

El grup de playback ‘Surti com Surti’ tanca temporada fins al març
El grup de playback ‘Surti com Surti’ tanca temporada fins al març

Aquest diumenge el grup ‘Surti com Surti’ ha tancat la temporada on la va començar, al centre sociocultural de Sant Joan les Fonts. El membre de l’agrupació, Albert Plana explica com ha anat la gira d’enguany: “Ha anat molt bé, hem anat a molts de llocs de la demarcació de Girona, com el Ripollès, el Pla de l’Estany, també a l’Alt Empordà i aquí també a casa, a la Garrotxa. En total haurem fet com més de 20 actuacions.”

El grup el componen 15 persones i el seu objectiu se centra en cançons de l’època de quan eren joves, anys 70, 80 i 90. Plana destaca la gran feina d’animació que fan: “Com que la majoria d’espectacles que fem, són a residències d’avis, ens alegra molt les cares de satisfacció d’aquella gent i que per un dia els hi canvia la vida, estan molt contents i s’ho passen molt bé.”

L’estrena de la temporada vinent es farà el tercer dissabte i diumenge de març, el 21 i 22, a Sant Joan les Fonts.