20 col·lectius de les Planes d’Hostoles faran la 3a Fira d’Entitats

Una mostra organitzada per l’Ajuntament amb la idea de promocionar les associacions locals i la seva tasca indispensable com a motor social

per Néstor Carvajal

Garrotxa, Les Planes d'Hostoles

20 entitats de les Planes d’Hostoles faran la 3a Fira d’Entitats
20 entitats de les Planes d’Hostoles faran la 3a Fira d’Entitats

Aquest cap de setmana tindrà lloc la tercera Fira d’Entitats a les Planes d’Hostoles. Una celebració que té l’objectiu de donar a conèixer el teixit associatiu del poble. Segons l’alcalde, Marc Puig, sense elles moltes de les activitats locals serien del tot impossibles. A més, també explica algunes de les propostes que s’hi faran: “Per exemple, l’AFA de l’escola vendrà els xandalls per les famílies que en necessitin o vulguin de comprar nous. L’AFA de la llar d’infants farà tallers de psicomotricitat i així també hi hagi activitats per tenir a la mainada entretinguda. A més, hi haurà un esmorzar a càrrec de la Llar de Jubilats que farà xocolata desfeta amb coca. ”

Aquesta fira, va començar amb 10 entitats locals i l’any passat va doblar en nombre, enguany la quantitat es manté. Puig valora aquesta trobada que reuneix totes les Planes d’Hostoles: “Hi va arribar un moment que hi havia mig poble a la plaça compartint l’estona, una cosa del tot bonica. Les mateixes entitats s’han anat motivant i nosaltres com a Ajuntament hem de seguir apostant per això, a més, aquesta fira és una oportunitat per les entitats de trobar nou finançament.”

L’alcalde afegeix que hi haurà activitats al voltant d’aquesta reunió d’entitats, com una caminada dissabte a primera hora del matí fins al Castell d’Hostoles o un dinar popular diumenge.