L’Olot afronta el derbi gironí d’aquest diumenge amb l’objectiu de sumar la tercera victòria consecutiva com a visitant
Els dos equips estan empatats amb 31 punts a la part mitjana de la classificació

El partit entre el Girona ‘B’ i l’Olot ja és un clàssic. De fet, hem vist molts partits a l’Estadi Municipal i també n’hem vist a Montilivi. Aquest diumenge, però, el partit es jugarà al Camp Municipal de Vidreres, terreny de gespa artificial i que, per tant, serà diferent del de l’anada. L’Olot arriba amb una gran dinàmica després de sumar cinc partits sense perdre i dues victòries consecutives com a visitant. El tècnic, Roger Vidal, explica que la clau del partit depèn de continuar amb aquesta solidesa defensiva de les últimes setmanes. Explica que "hem de continuar així. Hem de seguir consolidant-nos a nivell defensiu per treure punts. Tenim un rival que està fent les coses bé i que com a local li costa molt perdre. Té una manera de jugar diferent al de la setmana passada. Jugadors molt verticals i defensius i costarà molt de guanyar”.
L’Olot es troba immers en la seva millor dinàmica de la temporada. Porta quatre partits dels últims cinc deixant la porteria zero i això li permet sumar punts. El Girona ‘B’ arriba amb una dinàmica un pèl més irregular després de guanyar l’últim partit al camp del Porreres i de perdre fa dues setmanes a un camp complicat com el Narcís Sala. Vidal creu que l’equip agrada a l’afició, ja que en l’últim partit contra l’Espanyol ‘B’ hi van assistir més de 1.200 persones. Explica que “estem molt contents, però ens va saber greu no poder guanyar ni fer un futbol atractiu com altres vegades. A nivell tàctic va ser atractiu, però per l’espectador com que no va haver-hi gols es va fer més complicat. Continuar sumant punts perquè l’espectador s’enganxin i vingui a l’Estadi”.
Roger Vidal no podrà comptar amb Oriol Marty, Marc Fuentes, Martí Puigbert i Andreu Guiu per lesió. Tampoc estarà disponible el jugador més en forma de la plantilla, Pau Salvans, qui serà baixa per acumulació de targetes. El partit es jugarà aquest diumenge a dos quarts d’una del migdia al Camp Municipal de Vidreres. Es podrà seguir en directe per Ràdio Olot, Olot Televisió i la Xarxa +.
