L’Escola Castanyer es bolca per la Jornada Solidària contra el càncer infantil
Amb la col·laboració de diverses entitats del poble, el 26 d’abril tindrà lloc la matinal on es recaptarà fons per l’Associació Afanoc

Des de l’Escola Castanyer de Sant Joan les Fonts s’organitza la Jornada Solidària amb l’objectiu de recaptar beneficis per a l’Associació Afanoc de nens amb càncer. Es tracta d’una matinal el dia 26 d’abril, on se celebrarà una caminada popular amb dos recorreguts, sessions d’spinning a la pista coberta del pavelló i un partit de futbol. Els alumnes de primària de l’escola fan campanya per promoure la proposta. Parla l’estudiant de sisè de primària, Arlet Comino: “A l’escola tenim a en Pau que fa i5 i aquest estiu li van diagnosticar un càncer, leucèmia. Nosaltres som la Comissió de Convivència, al col·legi tenim diferents comissions, nosaltres ens encarreguem de fer diferents activitats solidàries. Vam tenir la idea d’organitzar una cursa i per fer publicitat vam voler fer un anunci.”
Cesc Ramírez, també alumne de l’Escola Castanyer, admet que el projecte ha crescut més del previst: “Primer de tot, volíem fer una caminada i pro, però, al final, s’han afegit moltes més entitats i és més gran del que ens pensàvem.”
Tota l’escola santjoanenca s’ha implicat en l’esdeveniment. A més, compte amb la col·laboració de diverses entitats del poble. La cursa començarà a les 10 del matí i les classes d’spinning seran a les 11 i 12. El partit serà a dos quarts d’una i es podrà fer una donació voluntària. Les inscripcions es poden fer fins al 19 d’abril presencialment al CAP del poble o mitjançant el codi QR.
