Remuntada i reacció de l’Hoquei Olot a Palafrugell (2-3)

Els olotins van ser capaços d’aixecar dues vegades un marcador en contra i es van endur els tres punts de la pista del segon classificat

per Roger Isern

Esports

Remuntada i reacció de l’Hoquei Olot a Palafrugell (2-3)
Remuntada i reacció de l’Hoquei Olot a Palafrugell (2-3)

Després d’una golejada a casa com la que va patir l’Hoquei Olot la setmana passada, la reacció de l’equip va ser totalment de conjunt ferit i amb necessitat de canviar la imatge. Aquest dissabte visitava Palafrugell, una de les pistes més complicades de la lliga i que compta amb un equip amb el principal objectiu de retornar a l’Ok Lliga.

Entre setmana, una baixa per cadascun dels dos conjunts: David Carles per la banda olotina i Gerard Pujol per la banda dels palafrugellencs, dos jugadors que no van poder disputar el duel. A la pista, primera meitat marcada pel ritme, la intensitat i dos grans gols. El primer del Palafrugell va arribar al minut 7, amb un aixeca i pica de Biel Dunjo que sorprenia als olotins. Un 1-0 que no va trastocar els plans dels de Miki Ràfols que van empatar gràcies a un gran gol de Tomàs Marcé al minut 22.

A la represa, més gols, boles aturades i gir de guió. L’Hoquei Olot va tenir dues directes a favor que Marc Prat no va poder marcar, després que Rabiti amb una gran definició al contraatac marqués el 2-1 al minut 33. Tot i no poder aprofitar les boles aturades ni la superioritat, els olotins també van sobreviure a una inferioritat després d’una targeta blava a Joel Pagès i una directa de Aragay que va anar al pal.

Uns detalls que van acabar ajudant a un Hoquei Olot que va girar la truita i va remuntar el partit. Joel Pagès marcaria el 2-2 a cinc minuts pel final després d’una brillant assistència d’Aniol Mangas i Marc Prat a un minut i mig pel final, marcaria el 2-3 després d’una gran jugada entre Mangas i Martí Reñon que Prat transformaria en gol.

Tres punts d’alliberació per un Hoquei Olot que en suma 24 i es troba a 12 del descens quan precisament en queden 12 per disputar-se. Dissabte a la Josep Jou, oportunitat per tancar la permanència definitiva davant del CP Alcorcón, equip que ara mateix baixaria de categoria.